środa, 17 grudnia 2008

Służba akcja "choinka" PILNE

Słuchajcie dostałam info od Zuzy o akcji "choinka" wszystkich którzy mogli by pomóc proszę o jak najszybszy kontakt :)
Zapraszam wszystkich chętnych do służby!w sobotę, o godzinie 16 rusza akcja "choinka"- dzieciaki z różnych środowisk (niekoniecznie zdrowych i bogatych) zbierają się pod choinką przed kurią biskupią. czekają tam na nich prezenty, paczki z jedzeniem i czymś miłym. jednak prezenty nie biorą się znikąd. trzeba je przygotować. Chciałabym aby.śmy w razie możliwości włączyły się w akcję. w czwartek i piątek popołudniami (18 i 19 grudnia) trzeba pakować prezenty. czas: dowolny, jak komu pasuje (proszę się zgłaszać!) miejsce: kuria biskupia.w sobotę o 16 prezenty muszą być juz pod choinką, lecz trzeba je tam przenieść z podziemi- do tego potrzebne jest wiele par rąk! ostatnio zajęło nam to sporo zcasu, więc umawiamy się o 12 pod kurią.

mary

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pragnę zauważyć, że w piątek o podanej porze jest wigilia drużyn, a w sobotę - Helclowie.

KJTR

Anonimowy pisze...

Bardzo słuszna uwaga :), ale musicie mi wybaczyć ja to nie wiem nawet jak się nazywam, więc nie łączę wszystkich faktów :)

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

ja nawet nie mówiłam - od razu zgłosiłam koordynatorowi akcji - Tomaszowi, że niestety nie wspomożemy..

daga