poniedziałek, 16 lutego 2009

Z-I-M-O-W-I-S-K-O

Czas na podsumowanie, bo jak widzę wersje ciągle się zmieniają! Jak wszystkie pamiętamy 22.02 (DMB) zmieni się Wódz naszego szczepu a my oczywiście tłumnie przybędziemy na tę okoliczność... Planuję wyjazd w kilku terminach (niestety). W pt o 16:00 mamy transport z Hanką samochowy ;) - 4 wolne miejsca! Kolejny termin to już niedziela, ale wolałabym żeby to była ostateczność (samochodem z Farmerem/ ewent. z Siulem - zależy ile osób), zawsze też można dojechać w sobotę autobusem, ale wolałabym abyśmy się mądrze zgrały. Chciałabym wrócić w poniedziałek wieczorem (jeden dzień ucieczki od nauki - może świat się nie zawali... ;)) Może będą miejsca w autobusie reszty szczepu - my z Kasią G. w tamtym roku się zabrałyśmy. Doba pobytu na zimowisku to 43 zł nocleg + wyżywienie, ale planuje to jakoś ponegocjować (jadę tam w zastępstwie za Iwone jako komendantka- musi wrócić na uczelnie i będę tam do środy) - może będziemy jeść z nimi tylko obiady? Jak chcecie.. Weźcie narty - stok nieopodal, a jak widzimy warunki baaardzo korzystne. Z tego co wiem to:

ja - pt 16.00 - chyba że wolicie np. rano autobusem to się do Was dostosuje!
Mary-jedzie w sob.
Kasia G.- niedz. rano

a reszta? Jak ostatecznie bo się pogubiłam...

Spis ekwipunku zamieszczę wieczorem (widizmy się dziś z Mary i trochę poustalamy)

W każdym razie sprężcie się, bo zimowiska nie było, a chyba warto spędzić ze sobą trochę czasu?

pozdrawiam

Daga!

3 komentarze:

Oluś pisze...

ja mogę jechać w piątek =]

Anonimowy pisze...

ja wstępnie decyduję się na sobotę - kmm

Anonimowy pisze...

Ja niedziela :)- to pewne. A ceny negocjuj :P
Kasia G.