poniedziałek, 23 marca 2009

Rada drużyny

najwyższy czas poradzić i podsumować dotychczasową pracę i zaplanować czas do wakacji ;) ! Obecność obowiązkowa! Proszę o przyniesienie czegoś do jedzenia/picia - będzie dużo milej radzić. Zbiórka odbędzie się w Gawrze - harcówce harcerek z naszego szczepu - dam znać jak trafić w razie wątpliwości! Pozostaje kwestia terminu - im szybciej tym lepiej!

propozycje:

środa >> po 16.00
czwrt>> po 15.00
pt>> po 15.00 do 19.30
sb>> do godz. 18.00
nd>> cała (ale pojawia się kwestia wieczornej nieobecności sióstr Kisiel )

pozdrawiam i piszcie szybko!

Daga

p.s. do tego czasu proszę zastanowić sie koniecznie nad akcjami zarobkowymi! aha i w mundurach polowych, co chyba nie ulega wątpliwości :)

26 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja na pewno przed pt nie mogę. Dam jeszcze znać, czy bardziej pt czy bardziej sobota.
KJTR

Anonimowy pisze...

jak dla mnie piątek lub sobota przed południem - kmm

Anonimowy pisze...

ja moge w czw po 15 i to tak 15.05;d piatek i sobota raczej odpada bo nie bede mogla;/

Oluś pisze...

ja stawiam na piątek:)

Anonimowy pisze...

ja na pewno nie mogę w pt, w sob jeszcze nie wiem ew. w niedzielę ale wolałabym zrobić wtedy radę np. u nas w domu?? wchodzi taki pomysł w grę??
mary

Anonimowy pisze...

jasne! wtedy bez mundurów!
daga

Anonimowy pisze...

Jestem za radą u Mary! Sobota wydaje mi sięlepsza, o ile to możliwe;)
KJTR

Anonimowy pisze...

Przepraszam, pomyliłam się w tą sobotę nie możemy bo mamy urodziny kuzynia a nd Ania ma 18-stkę i też ma gości, więc ten weekend odpada :/
mary

Anonimowy pisze...

kurcze to moze poniedz... ostatecznie?
daga

Anonimowy pisze...

a sobota ale rano? wtedy chyba jeszcze nie macie imprezy rodzinnej
ps. proponuję spotkania indywidualne;p kmm

Anonimowy pisze...

no więc sprawa się tak przedstawia my w sobotę rano nie możemy bo musimy pomóc w domu, możemy za to w sob o godz 19 (bo wtedy impreza rodzinna powinna się skończyć:P)
W poniedziałek możecie ale beze mnie bo jestem na uczelni od 8 rano do 21
mary

Oluś pisze...

xD

z tego co się zdążyłam zorientować, to większości (bez Kisielków i jakiegoś "ANONIMA" ;D ;D ;D)pasowałby PIĄTEK. Godz. 18;00 to neutralna godzina, myślę ze kto by się postarał, dałby radę...

A jeśli chcemy, żeby wszyscy się pojawili, to chyba pozostaje wtorek...

Anonimowy pisze...

Ja w piątek o 18 nie mogę - jest Msza Św w rocznicę śmierci mojego dziadka
KJTR

Anonimowy pisze...

niestety nie przeczytalam wczesniej posta z sb o 19.00 za co przepraszam. Pozostaje nam pt ok. 18 ale za tydzien. mam nadzieje ze juz sie uda!

Anonimowy pisze...

daga

Anonimowy pisze...

piątek ok, ale u mnie na Tomasza? bo siedzę z Brzydką i nie moge wyjść

Kaśka G.

Anonimowy pisze...

jesli to nie problem to może być u Ciebie :) nawet mnie to cieszy:D bo będzie łatwiej się zgrać. To co 18.00?

daga

Kasica pisze...

nie ma sprawy :) w domu bedzie tylko Brzydka ale ona nie jest problemem :P
18 jest ok.

Anonimowy pisze...

Jak będzie Brzydka (ładna) to ja też będę, mogę się nią zająć:P
Nam z Anią pasuje 18 u Kasi :)
mary

Anonimowy pisze...

Mi też pasuje. O ile wiem Kasia D. nie wyrobi. KJTR

Oluś pisze...

ja mogę...tylko trochę się boję Brzyduli...to młodsze rodzeństwo, czy zwierzak? =]

Oluś pisze...

xP

Anonimowy pisze...

to super jestesmy umówione! - tlyko jak z Kasią M? mam do niej napisac?
pozro

dag

Anonimowy pisze...

raczej będę - kmm

Kasica pisze...

Kurcze... przykro mi , ale dzisiaj rano się okazało że nie ma nas w weekend w domu (wracamy w sobotę popołudniu) więc raczej nie dam rady Was gościć :( bardzo mi przykro ale wyszło to o godz 10 dizsiaj, przepraszam :(

Oluś pisze...

o zgrozo =]