wtorek, 14 lipca 2009

zloooot xx-lecia

wszystkie jestesmy w danych sekcjach ;) - udalo mi sie sprawnie nas zapisac (kasiu M. walcze o zmiane z redakcyjnej na plastyczna! ale nie mam jeszcze wiesci). Prosze o wiadomosc od kazdej sms jak ma zamiar dojechac na oboz i kiedy dokladnie! ja wyjezdzam w sb rano wiec musze wszystko wiedziec jak najszybciej! przekazcie tez dalej w zastępach.

Potrzebne nam namioty na 6 osob... czy ktos moze wziac z domu swoj?

czekam na wiesci bo potem ciezko mnie zalpac!

pozdro
dag

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja i Kasia D. możemy wziąć swoje dwa namioty, czyli na 4 osoby. Na obóz mam zamiar dojechać jakimś ogólnodostępnym środkiem transportu:) czyli autobus bądź pociąg, jak się będzie dało:), kiedy nie wiem (na razie o tym nie myślę, z racji rekrutacji), ale raczej już w sierpniu;
co do tej sekcji mogę zostać w tej redakcyjnej, ale dziękuję za starania:)
- kmm

Anonimowy pisze...

ok. dziekuje za informacje. Mam nadzieje ze dostajecie sie tam gdzie chcecie ;) Dojazd PKP Kraków Gdańsk potem Kraków- Kościerzyna. Potem busik do miejscowości Wdyzdye Tucholskie. Jak cos to dywoncie, a po Was wzjade.

pyodrawiam
dag

Anonimowy pisze...

Ja jadę z Kasiami.KJTR

Anonimowy pisze...

nie rozumiem tych wskazówek dot. pociągów, mamy mieć przesiadkę na drugi pociag, który i tak jedzie z Krakowa?, proszę o jaśniejsze instrukcje a propos miejscowości przesiadkowej!
- zdezorientowana kmm:)

Anonimowy pisze...

czy chodziło o Kraków-Gdańsk, a potem Gdańsk-Kościerzyna? Zapowiada się dłuuga droga. Swoją drogą myślałam, że ten obóz jest gdzie indziej:) kmm

Anonimowy pisze...

tak... mala pomylka :P Krakow Gdańsk , Gdańsk - Kościerzyna. Wpiszcie sobie w necie. ja jade juz, ale jak cos jestem pod komórką. spis ekwipuknu standardowy-obozowy. Jesli chodzi o sekcje to jesli jest potrzeba to przeslalam. NIE ZAPOMNIJCIE NAMIOTÓW!!!

pozdr
Daga

Anonimowy pisze...

nie GDAŃSK TLYKO GDYNIA!!!

przepraszam
daga