niedziela, 8 listopada 2009

11.11

10:37 pod nowodworkiem zbiórka + apel drużyny i przemarszna zbiórke hufca
11.00 spotykamy się HUFCEM przy pomniku Piłsudskiego
15.30 Uroczysty Apel na Wawelu
16.30 Msza św. na Wawelu

18.30 KOMINEK dla DRUŻYNOWYCH i dla INSTRUKTOREK.

jak się zapatrujecie? 5 h to nie tak duzo... Najwazniejszy i tak jest apel powiedzmy ze Msze możecie sobie odpuscic (np. isc sobie samemu rano). Bardzo Was prosze o obecnosc... Mamy wolne od zajec a 2 razy w roku mozemy zrobic cos z hufcem.
Kto będzie ???

pozdr
Daga

p.s. obowiązkowe ciemne nakrycie na mundur - na apelu staniemy wpolarach szczepu ewent.czarnym!

6 komentarzy:

mary pisze...

ja nie mogę, obiecałam mamie że pomogę i mam zajęty cały dzień...

Anonimowy pisze...

a możesz sie pojawic tylko na apelu?

daga

Anonimowy pisze...

Ja raczej nie dam rady, ale postaram się byćchoćby na apelu drużyny.KJTR

mary pisze...

Nie sądzę- zajmie mi to pół dnia, a moja mama zaklepała ten dzień już dawno

ole pisze...

Niestety nie będę mogła przyjść :(

Anonimowy pisze...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

daga