sobota, 30 stycznia 2010

OBCHODY 7.02.2010r

W przyszłą niedzielę mija pierwsza rocznica śmierci dh. Macieja Radnickiego. Aby uczcić jego pamięć spotykamy się całym szczepem o 8:47 pod Krzyżem Katyńskim pod Kościołem św. Idziego, gdzie odbędzie się uroczysta Msza o 9:00. Po mszy będzie integracyjna gra całego szczepu (organizują Jacek F. i Kuczi - więc na pewno będzie ciekawa) max 2h i APEL SZCZEPU! Wieczorem dla chętnych ok. 18/19:00 odbędzie się ognisko na Kurdwanowie.

TYM RAZEM NIE ZAWALMY. Będzie dużo "starszych siódemkarzy" i cały nasz szczep! Wyjdźmy wkońcu z ukrycia i pokażmy, ze ORłowicz żyje. Mam nadzieję ze wykrzesacie choc tyle energii i odrobiny chęci żeby mnie nie tym razem zawieźć.

Kto będzie niech tu potwierdzi swoją obecnośc lub się usprawiedliwi oby nie kłamliwie i banalnie. TO NAPRAWDE WAŻNE WYDARZENIE.

pozdr
Daga

P.S.
weźcie ze sobą składki (patrz dwa posty niżej), polary szczepu/ ciemne okrycie (nie różową kurteczke z futerkiem) i spodnie ciemne dżinsy, bez wzroków i TRAPERY NIE KOZACZKI i oczywiście beret i górę od munduru i pas!!!

8 komentarzy:

mary pisze...

hej,
ja niestety muszę się usprawiedliwić, bo mnie nie będzie, mam ciężki egzamin z historii sztuki polskiej w pon, a że wcześniejszy mam we czw to nie mam jak się wcześniej na niego nauczyć, przykro mi, ale zależy mi na nim bardzo.

Anonimowy pisze...

A na samą Msze? ja tez mam egzam w pondz. Przeicez na Msze i tak byś gdzieś poszła

daga

Anonimowy pisze...

na mszy będę:) co do gry to nie obiecuję, ale postaram się;]
kasiak

Anonimowy pisze...

super. dzięki za odp. Ola tez będzie

daga

ole pisze...

tak, będę =]

Taki tylko mam problemik, czy wziąć plecak w różowe kwiatuszki i z srebrnym suwakiem, czy złoty z cekinami?!.. HELP!

8O

Anonimowy pisze...

sadze, ze dam rade przyjsc :)
Michalina

Anonimowy pisze...

DZIĘKUJE!! i do zobaczenia ;)

daga

Anonimowy pisze...

Ola, musisz dopasować go pod kolor traperów!
kasiak