wtorek, 20 kwietnia 2010

PAINTBALL

Witam wszystkich,
w najbliższą sobotę nadarza się okazja do udziału w grze paintball'owej!
Całe wyjście, wraz z dojazdem i powrotem będzie trwało, ok 5h,
zbiórka ok godziny 11.00 ale nie podaję jeszcze miejsca zbiórki, bo nie wiem ile osób od nas będzie.

Koszt - 50 zł( w tym kombinezon), plus 2 bilety mpk

Nie musimy się obawiać, że np. będzie nas za mało, bo przyjdzie całkiem spora grupka [porządnych] ludzi ;-)

Myślę, ze głupio byłoby nie wykorzystać tej okazji, dlatego wyjście na rowery, odbędzie się za tydzień lub 2.

Wszyscy, którzy chcieliby się wybrać, proszę, żeby wpisali się na blogu
niezależnie czy są z Orło czy nie.

pzdr,

o.w.

4 komentarze:

Oluś pisze...

Daga, daj proszę napewno znać czy bedziesz, z tego co wiem KasiG, KasiK, i Ani nie będzie. Skontaktuję się z Marzena i dwiema dziewczynami od niej, zobaczymy co powie Rej, dam tez znać Marcinowi, Michałowi, Mrówce i Paulinie.

Anonimowy pisze...

ok. Ja niestety jade do Brukseli akurat... ale mam nadzieje ze akcja wypali bo mi sie baaardzo podoba. Wysle tez na rade szczepu.

Dzieki za wszystko :*:*

Daga

Anonimowy pisze...

super akcja! strasznie żałuje, ale nie dam rady, bo jade do Brukseli... Mam nadzieje, ze akacja sie uda :) napisze do kogo trzeba i dam na rade szczepu!

Daga

mary pisze...

ja niestety też odpadam :(