środa, 20 czerwca 2012

Zbiórka niedzielna :):):)



Hej hej :)

Dawno się nie widziałyśmy i nie każdy dał radę dotrzeć niestety na piknik!
Dlatego proponuję Wam zbiórkę w najbliższą niedzielę! Jest kilka pomysłów, ale najważniejsze czy macie czas? Rozmawiałam już z niektórymi z Was i wstępnie się zdeklarowałyście ;)

Pomysły >>> rower+wspinaczka 
               >>>rower+chodzenie po jaskiniach

mam nadzieję, że się uda!

Ale jeśli chcecie coś zaproponować to śmiało! Może konie :)?

Szybka decyzja, czekam na komentarze!

pozdrawiam
Daga

8 komentarzy:

Aga pisze...

Ja mam czas całą niedzielę :)

Zosia G pisze...

Ja również mam czas w niedzielę :)

Zosia M pisze...

W niedzielę powinnam mieć czas, jednak nie wiem jeszcze na 100% I też roweru w Krk nie mam :<

Kachna pisze...

ZABIJCIE MNIE !!! JA chcę iść ... ale mnie NIE MA w Krakowie (bo mam kurs animatora, nad morzem...)...
... :(

Kasia

Aha ... Daga, mam takie pytanie...
Bo ja bym chciała jechać na obóz, ale mogę tylko na pierwszy tydzień... no i czy ... mogę tak? :P

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Dziękuję za szybki odzew! :) Jesteście super!

Kasiu zadzwon do mnie jak wrócisz to wszystko ustalimy.

daga

Anonimowy pisze...

Ja mam całą niedzielę- Agata :)

Anonimowy pisze...

ja również mam czas :)

Zuza

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

oo !! :):):) to się bardzo cieszę! Jutro podamy ostateczną wizję zbiórki i przedział czasowy ;)

daga