wtorek, 22 listopada 2011

Konkurs harcówkowy odc. II



Po pierwsze dziękuję tak licznej ekipie na ostatnim spotkaniu, przynajmniej udało nam się ustalić ostateczną wersję naszej wizji.

1. Chcemy ścianę plakatową za wyświetlaczem, potrzebne nam fajne plakaty - każdy niech poszuka czegoś fajnego!
2. Mamy już proporzec LELKÓW :)
3. Drzewo... ostatnio się nie udało, ale walczę
4. Na sofy skombinujemy czarne/ ciemne 2 prześcieradła - najłatwiej, więc ma może któraś na zbyciu :P?
5. Dziś zawiozłam dzięki Zosi G. i jej kochanemu dziadkowi 9 pieńków do harcówki, więc mamy krąg :D
6. Zdjęcia z Rajdu Zaruskiego, które wywołują Zosia, Kasia i Aga https://picasaweb.google.com/105594879466052824330/RajdZaruskiego2930102011 (110cm x 88.5cm)
7. Tablicą rozkazów zajmę się ja :)
8. Chcemy coś napisać na ścianie pod zdjęciami- póki co propozycja piosenki "Znów wędrujemy"
9. Patron - zdjęcie Orłowicz i Reytana w kątach
10. Chcemy tropy! - na pewno wilcze, kto podejmuje się zrobienia szablonów tropów?
11. Jakiś fajny rysunek na ścianie - mam kilka propozycji, wrzucimy na rzutnik.

Możemy się umówić w CZWARTEK i w PIĄTEK. Co Wy na to? Kto kiedy da radę?

pozdrawiam
Daga

9 komentarzy:

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Daga ???
A te zdjęcia to raczej grupowe ... czy mieszać i grupowe i indywidualne i widoki? ;P

daga pisze...

jak chcecie :) pełna dowolnośc

Zosia M pisze...

Mogę zająć się szablonem, a w czwartek od 13:45, będę w harcówce. W piątek niestety nie dam rady.

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

mi pasują oba dni:)
Aga

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

zmiana planów: jednak pasuje mi tylko pt, bo w czwartek mam wizytę u dentysty i ciężko będzie przełożyć.
A.

Daga pisze...

ok Zosia, to zrób taki trop wielkości dłoni myślałam.

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

mogę przyjść jutro około 15:30 i pomóc Zosi z malowaniem śladów (jeśli będziemy to jutro robić?). W piątek też mam czas tylko jeszcze nie wiem od której.
Zosia G

Daga pisze...

ja mam zajęcia jednak do 14:45, więc zaraz po nich przylecę do harcówki. chciałabym aby jutro zacząć je malować. Zosiu M. zdzownimy się jutro, Zosiu G. do zobaczenia ;)

Daga pisze...

Jutro ok. 14:30 w harcówce, weźcie pędzelki i stare ubrania!