niedziela, 13 listopada 2011

Kurs tańca!


Hej

Kurs tańca odbędzie się 19.11 w kościele na ul. Meissnera o godz. 10:00 i nie powinien trwać dłużej niż 3h. Ksiądz zgodził się udostępnić nam salę.
W związku z tym bardzo prosze zainteresowanych aby potwierdzili swój udział jak najszybciej. Na kursie będziemy sie uczyć tańca otwierającego
bal, podstaw samby, jive'a, salsy i cha chy oraz tańca bollywood. Na wiecej niestety nie ma czasu więc prosze sie nie nastawiać na taneczne
rewolucje. Może uda nam sie przygotowac cos ambitniejszego w przyszłym roku przed balem :)

aa no i bardzo prosze o zabranie BUTÓW NA PRZEBRANIE bo w przeciwnym razie proboszcz mnie oskalpuje.

pozdrawiam
Zuza

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja wezmę udział, Agata.

Anonimowy pisze...

ja niestety akurat tą sobotę mam zajętą. Życzę miłej zabawy;)
Aga

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

ja również w tą sobote nie mogę
Zosia

basia mamica pisze...

ja z chęcią wezmę udział
basia