sobota, 17 stycznia 2009

Akcja ZIMOWISKO!!!

Jak widać nikt nie jedzie z Reytanem na zimowisko. Pozostawiam bez komentarza. Rozumiem, że w takim razie jedziemy na zimowisko reszty szczepu - okolice Kasiny Wielkiej na Śnieżnicy, gdzie jesteśmy bardzo mile widziane :). Przekazanie szczepu odbędzie się 22.02 (DMB) ok godz. 20:00. Wstępnie po rozmowach z Wami, myślę, że wyjazd od pt-pon. byłby najlepszy. Możemy wziąć narty! Jeszcze się skonsultujemy, a ja podam więcej szczegółów (koszty, transport itp.) jak dogadam się z Ewikiem.

Przemyślcie sprawę i dajcie szybko znać

Dagaa

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja chętnie pojadę na przekazanie jak dam radę i może mi się uda przyjechać w sobotę, w piątek raczej odpada bo mam zajęcia albo pojadę do rodziców na narty, jak będę miała trochę luźniej. Wracać będę musiała w niedzielę bo w pon. muszę być na uczelni :(
mary

Anonimowy pisze...

ja z góry mówię że najwczesniej moge jechać w nd rano z krakowa o ile moi rodzice sie zgodza:)AK

Anonimowy pisze...

ja chętnie pojadę na przekazanie szczepu, czy na całe 4 dni to się jeszcze okaże - kmm

Oluś pisze...

Jeśli o mnie chodzi, to pewnie będę... :)

Unknown pisze...

Drogie dziewczny, czy Wy jedziecie w ogóle na to zimowisko do Kasiny?

Anonimowy pisze...

Nie jedziemy