wtorek, 6 stycznia 2009

BAL WĘDROWNICZEK I WĘDROWNIKÓW!

Druhny !!!!

Jak co roku zapraszamy do udziału w Karnawałowym Balu Wędrowniczek i Wędrowników!!

1)ze względu na ciągłe poszukiwanie sali dokładny termin nie jest znany (przedostatnia lub ostatnia sobota stycznia, ew. pierwsza sobota lutego) jak tylko coś znajdziemy od razu podamy do wiadomości
2)koszt 20 zł od osoby
3)poszukujemy drużyny chętnej do pomocy w organizacji (zakupienie i przygotowanie jedzenia, wędrownicy zajmują się muzyką i wystrojem sali)
chętnych proszę o jak najszybsze zgłoszenie się do mnie

czuj duch
Marysia Juras
Z3

Idziemy?

Daga

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja chętnie, pod warunkiem, że to nie będzie 24 I (przedostatnia sobota stycznia), bo ja i Kasie mamy stódniówkę. Później - chętnie - mam sukienkę do wykorzystania;)
KJTR

Anonimowy pisze...

ja mogę się przejść bo nigdy nie byłam a slyszałam że jest fajnie :P
a Ania jak dziewczyny powyżej :)
mary

Anonimowy pisze...

jak już było pisane 24.01 odpada, prawdopodobnie u mnie również 31.01

btw Karolina ale byk! stUdniówka;p
kmm

Anonimowy pisze...

Ja po Sylwestrze trochę mam dość imprez... Poza tym będzie ta stUdniówka...także na mnie nie liczcie.
kd

Anonimowy pisze...

Na rzartah sie nie znacie?
Kaśka D -- idziesz, rozkaz zastępowej^^

KJTR

Anonimowy pisze...

Jak służba, to służba. Nieważne, czy to bal, czy spotkanie towarzyskie;) Tak więc pójdę za Wami, Karolino, skoro tak stawiasz sprawę.
kd