czwartek, 15 stycznia 2009

Msza piątkowa (---->> patrz 2 posty wcześniej)

Idziemy na Mszę, potem rada szybkie 20 min, bo jadę na mianowania instruktorsie i nie mogę zostać dłużej. Zbiórka 17.50 pod kościołem św. Anny w mundurach galowych, beretach na głowie. Nie ma zmiłuj - wkładać grube rajtuzy! :p Najlepiej ciemne okrycie wierzchnie - pod spodem polary szczepu/ ewent. czarne. Komuś brakuje części umundurowania? Dajcie szybko znać kto będzie. Niech nas zobaczą ;)

pozdrawiam!
Daga

p.s.

Kasia G. - widzimy się o 17.30 (mam twój beret - został po wigilii drużyny)
Ania/ Marysia - weźcie proporzec drużyny (totem!)
Kasia D. - dasz rade jednak wziąć ten plecak? (nie mam narazie kiedy podejchac - jeśli to problem sprawa poczeka do przyszlego weekendu).

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mundur galowy? Chcecie nas przeziębić na tydzień przed studniówką?

Postaram się być.

KJTR

Anonimowy pisze...

Ja nie bede nie dam rady....
ak

Anonimowy pisze...

gathpMnie nie będzie i Ani też, więc nie mamy jak podrzucić proporca. A Daga Ty nie masz przypdkiem proporca?? bo ja mma tylko patyk na proporzec...??
mary