środa, 6 maja 2009

AKCJA ZAROBKOWA 24.05 !!! =D

:) Słuchajcie,
24.05 (w niedzielę) odbywają się w Lasku Wolskim zawody rowerowe. Potrzebna jest grupa osób, która będzie rozstawiona przy trasie wyścigu. Rzecz polega na zabezpieczaniu toru przed spacerowiczami i wskazywaniu kierunku tym, którzy wypadli z trasy.

Cała akcja, wraz z rozstawieniem się na punktach trwać będzie od 9:00 do 16:00 max. Należy mieć ze sobą prowiant, ubiór stosowny do pogody i ewentualnie apteczkę (nie każdy musi mieć, może być jedna na 3 osoby)

I co Wy na to dziewczyny? ;-D
Pamiętajmy, że im więcej osób się pojawi, tym więcej będziemy w stanie zarobić, dlatego powinnyśmy się wszystkie postarać, żeby mieć w tym dniu czas. A jest to wg mnie bardzo przyjemna forma pracy zarobkowej. ;]

Deklarujcie się żabki czy będziecie jak najszybciej, gdyż do tygodnia muszę przekazać konkretne informacje organizatorom.

Ola

8 komentarzy:

Kasica G pisze...

Aj!

Anonimowy pisze...

Mnie pomysł jak najbardziej odpowiada, gdyż mieszkam tuż przy trasie wyścigu i co roku mogę podziwiać dzielnych rowerzystów. Także po akcji chętnie zaproszę na lody lub na pizzę do Stodoły.
kd

Anonimowy pisze...

świetny pomysł :D ja jestem za bo też mam niedaleko :) aczkolwiek czy jest jakaś możliwość wycofania się ?? bo jeszcze nie mam terminów egzaminów a wszystko może mi się zwalić na ten tyd:/
mary

Anonimowy pisze...

zrobię wszystko żeby przyjść. Świetny pomysł ;)

dga

Anonimowy pisze...

świetny pomysł, ja się wstępnie decyduję! kmm

Oluś pisze...

=} no to super
-mary; można dać odpowiedź do środy(13.05)
-czekamy jeszcze na resztę dziewczyn

Anonimowy pisze...

Ja chce i podobno musze:D:D
A.K

Oluś pisze...

Ok, tak więc łącznie z potwierdzeniami, które dostałam na koma powinno nas być w sumie 9 osób:

Ania Kisiel
Karolina
Kasia D.
Kasia M.
Kasia K.
Kasia G.
Daga
Michalina
Ja
(Mary nie wie)

Za jakiś czas podam dokładne info. gdzie się spotykamy =]