niedziela, 31 maja 2009

wakacje 2009

Przesylam ostateczną wizję naszych wakacji:

I część ŁÓDKI:

Wyjazd na łódki jest 15.07 (w nocy)/ rano 16.07 do 25.07 (juz jesteśmy na obozie stałym reszty szczepu bo sa 3h od naszego jeziora Jeziorak http://maps.google.pl/maps?hl=pl&tab=wl&q=JEZIORO%20JEZIORAK.
koszt: ok. 550 zł

II część OBÓZ STAŁY:

25.07 - 26.07 (ŚWIĘTO SZCZEPU)- 3.09 - przejazd całym szczepem na ZLOT XX. Ten czas zaplanujemy jeszcze wspolnie - myślałam żebysmy spłynely Wdą na canoe/kajakach (fajna 2 dniowa trasa).
koszt: ok. 180 zł

III ZLOT XX:
3-9.08 zlot
koszt: 150 zł

Karty dostałam od wszystkich zainteresowanych. Dziekuje za terminowość.

pozdr

Daga

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przepraszam, ale ja wycofuje się z wyjazdu na drugą część (od 25.07)także dojadę dopiero na zlot.
Kd.

Anonimowy pisze...

Żeby nie było późniejszych niejasności, mimo, że zdeklarowałam się wstępnie że będę na całości obozu stałego to prawdopodobnie przyjadę na 3 ostatnie dni - kmm
*to nie jest spisek mój i Kasi D.:))