niedziela, 25 października 2009

AKCJA ZNICZ!

Przedstawiam nasz grafik. Czekam na odp. Ja jestem kierowcą więc nie będe stac (bez przesady), bo pewnie bede sie tam przewijac ciągle. Postarajcie sie tez pokombinowac ewent dodatkowe osoby tj. Sojka, Karolina, może Kasie M. da radę chwilkę stanąc? Zainteresujcie sie. Ja teraz mam prace na nocki a w dzien uczelnia wiec nie dam rady tego ogarnąć. Mary mogę na Ciebie liczyć w tej kwestii?

Grafik Akcji Znicz 2009:
DZIEŃ

STOISKO 31.10 1.11

7.00 – 14.00 14.00 – 22.00 7.00 – 14.00 14.00 – 22.00
Prandoty CB O PP K



TP SA R PP CB O




Szpital K WP R WP





pozdro
Daga!

4 komentarze:

Unknown pisze...

Ja nie moge stać w żaden dzień...

mary pisze...

Daga ja też nie mogę w żaden dzień... Więc trochę trudno mi to będzie ogarnąć szczególnie że mam mnóstwo spraw uczelnianych, a szczególnie zw. z kołem naukowym, wycieczką wydziału i nie wyrabiam z niczym...

Anonimowy pisze...

super ja tez nie wyrabiam. Ide sie powiesic a znicze same sie sprzedadza.. szkoda ze nie dalas mi znac ani nie znalazlas nikogo kto sie tym zajmie. pozdrawiam

d.

mary pisze...

Daga przecież odpisałam od razu jak napisałaś, a to Ty odwołałaś 2 spotkania na których mogłyśmy wszystko omówić...