środa, 14 października 2009

KONCERT!!! ul. Praska 25 - dom starców

Trzeba już ostatecznie zdecydować kiedy dajemy ten koncert. Ja proponuje terminy: albo najbliższy wtorek 20.10.09 h 15 albo środa 21.10.09 h 10ta. Akcja przewidywana na 1-1,5h
Wiem że to niezbyt atrakcyjne terminy , ale pierwszy konecert 2 musza być tak, dopiero potem jak się tam zainstalujemy i Oni będa nas tam znać i uznawać za swoich, to będziemy mogli robić je neico później a nawet w soboty. Teraz wybrałem temrin mi najbardziej pasujący bo to jest konieczne żebym ja był na pierwszych koncertach, potem jak już to będzie się kręcić terminy będą elastyczniejsze i nie będzie konieczne żebym ja był na wszystkich koncertach(mimo że bardzo bym chciał, ale nie zawsze jest czasu na tyle). poza tym po h 15stej pensjonariusze raczej idą spać więc najpóźniej co można wynegocjować to 15:30

na kogo mogę liczyć? ile osób będzie? proszę o jaknajszybsza odpowiedź

pozdro
wojtek & daga

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja nie moge przyjśc bo w trakcie obu terminów mam lekcje.. ale uważam ze godzina 10 w ciagu tygodnia to najgorszy termin... a.k

mary pisze...

ja też nie mogę w żadnym terminie

Anonimowy pisze...

Nie mogę - mam zajęcia w oba terminy...KJTR