czwartek, 15 października 2009

Wycieczka Rejtan - Orłowicz

Ze względu na niesprzyjająca pogodę wycieczka Orłowicz - Rejtan nie odbędzie się w ten weekend. Wyjazd zostanie prawdopodobnie przesunięty na inny termin, który zostanie podany wkrótce. (Nie nie, nie odpuścimy;)

Mimo złej pogody nic nie stoi na przeszkodzie, by wspólnie się spotkać. Biorąc pod uwagę wasze sugestie i propozycje ustalone zostało wyjscie na łyżwy w tę niedzielę (tj. 18.10) k. Hali Targowej. Miejsce spotkania; przed głównym wejściem na dużą halę.

godz. 16;45
wstęp kosztuje niecałe 10zł
wypożyczenie łyżew; 6zł
(ewentualne ostrzenie łyżew; 25zł)


W zależności od waszych chęci i ochoty można wybrać się później np. do kina do Galerii Kazimierz(zalecane; Bękarty Wojny, lub Galerianki xD )Ale to możemy ustalić już wspólnie. (będę mieć notkę o granych filmach)

Zapraszamy wszystkich bardzo serdecznie, kto nie umie jeździć niech i tak przyjdzie.....nauczymy;]


o.w.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

będę na pewno :D:D

daga

Anonimowy pisze...

Co do łyżew, to ja chętnie, ale nie wiem czy dam radę bo mam już niedzielne plany;) Na film jestem zawsze chętna (może lepiej do ars na Św. Jana, przytulniej i nie śmierdzi popcornem plus mają fajne zniżki dla studentów^^ Wolę Bękarty lub Wojnę Domową;D). Dajcie znać kiedy, mam nadzieję że dam radę się pojawić;)KJTR

mary pisze...

ja raczej będę mogła :)jak nie na oba to przynajmniej na jedno, co do filmu to wolałabym "bękarty wojny" i też w ars a nie w galerii:P:)

Anonimowy pisze...

ja może tez bedę mogła:) ak

ole pisze...

...te Galerianki to jednak nie.....grrrr