niedziela, 30 października 2011

Akcja ZNICZ!!!



Jak co roku razem ze Szczepem organizujemy AKCJĘ ZNICZ, czyli sprzedawanie zniczy pod cmentarzem Rakowickim. Nasze godziny to 5:00-15:00. Musimy się zmobilizować! Piszcie proszę w komentarzach kiedy możecie stać! Nie zapomnijcie o termosie z ciepłą herbatą i berecie (jak nie macie to jakoś załatwimy), a jeśli ktoś ma niech przyjedzie w mundurze. Dajcie szybko znać! Na stoisku rano wystarczą 2 osoby od godz. 8:30 myślę, że 3 osoby koniecznie już do końca. Na stoisku zawsze musi być 1 osoba pełnoletnia (ja/ Zuza/ Marzena- my się podzielimy same).

pozdrawiam!

Daga

7 komentarzy:

Zosia Mościcka pisze...

We wtorek będę mogła stać od 13:00 do końca.

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Ja mogę we wtorek ... a co do godziny ... to jeszcze napiszę ;D
Kasia

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

ja też będę o 13.00 ...
tylko będę w samym berecie ... bo mundur mam kompletnie za krótki ... ;)
No i właśnie ... na Bene mamy brać mundury ?? O.o
Kasia

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

aha ... i gdzie jest to stoisko ?? tak dokładniej ? ;)

Daga pisze...

stoisko jest koło TP SA. Tam szukajcie koło wejścia głównego stoiska z banerami "Szara 7", oni Was pokierują na nasze, bo jest zaraz obok. Jak cos to dzwońcie.

Na Rajd mundury... coś wymyślimy

Anonimowy pisze...

Ja mogę tak od 10.00 do 13.00. Tylko ja nie mam munduru, czy to problem??

Zosia Bratasz

Daga pisze...

to nie problem. Zalatwimy Ci beret.