wtorek, 11 października 2011

Ścianka wspinaczkowa :)


Moje drogie!

Ponieważ 9.10 nie udało nam się pojechać w skały i już chyba się nie bardzo uda, to zapraszam Was na ściankę wspinaczkową!

Proponuję wyjście w tę niedzielę na 10:00, mam nadzieję, że nie będzie wtedy tłumów. Lepiej byłoby w tygodniu, ale wiem, że macie masę zajęć pozalekcyjnych. Zobaczymy

Proponuję zbiórkę o 9:15 (tramwaj nr 4 mamy o 9:24) na przystanku 124 wieczysta lub na przystanku tramwajowym "Bronowice wiadukt" o 9:50.

Koszt wypadu:

-bilet wstępu: 7zł/ 1h
-wypożyczenie uprzęży:2zł
-wypożyczenie butów: 6zł
-zestaw asekuracyjny: 1zł

ale walczę o zniżki, będę wiedzieć wieczór cenowo ostatecznie.

Liczę na Was, komentujcie!

Daga

10 komentarzy:

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Ja nie wiem czy będę mogła, bo moi rodzice zaplanowali wyjazd na wieś.
Ale jak będę mogła to napisze ;)

Kasia

Anonimowy pisze...

ja bardzo chętnie się wybiorę bo zawsze chciałam spróbować a nigdy nie miałam okazji :-) mam nadzieję że znajde czas.

Zuzka

Anonimowy pisze...

Ja też będę:)
Aga

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Ja też będę
Zosia

Daga pisze...

super! Dziekuje :)

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Hej, przepraszam, ale mnie wtedy nie ma w Krakowie. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
Agata

basia mamica pisze...

ja niestety nie dam rady bo wyjeżdzam na caly tydzien
basia

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Mnie nie będzie ....
Kasia

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Mam pytanie czy będziemy miały instruktora?

Daga pisze...

tak :)