czwartek, 27 października 2011

Fort Bodzów - akcja z wędrownikami!


Wiadomość z ostatniej chwili!

Mamy zaproszenie na jutrzejszą akcję z wedrownikami do Fortu Bodzów pod Krakowem. Tam odbędzie się gra oraz możliwość skorzystania ze strzelnicy, a jeśli będizecie chciały to wspólne ognisko. Zbiórka o 15:30 pod Teatrem Bagatella, potem jedziemy na Rondo Grunwaldzkie i wsiadamy razem w 112. Było by super jakbyście dały radę! Akcja planowana do ok. 19:00, więc możemy dojechać później, ale bardzo mi zależy. Ja będę na pewno. W razie pytań dzwońcie, bo jest mało czasu.

pozdrawiam
Daga

5 komentarzy:

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Będę na pewno, ale mam pytanie czy będziemy z tamtąd razem wracać?

Anonimowy pisze...

Ja też na pewno przyjdę:)
Aga

7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
7 KDW im. hm. Jadwigi Orłowicz "Wataha" pisze...

Mnie nie będzie ... mam zajęcia :(
Kasia

Gacek ;) pisze...

haha wpadam na bank ;) tylko sprawdze powrotne bo musze byc w pracy na 18 ;/