wtorek, 21 kwietnia 2009

3 maj (maturzystki zwolnione o 10.00 ;) )

Czuwaj!

Plan 3 maja przedstawia sie nastepujaco:

8.15 zbiorka na placu przed kosciolem sw Idziego
8.30 apel
9.00 msza w kosciele sw Idziego
10.00- 15.00 uroczystosci w hufcu


w tym roku 3 maja bedziemy obchodzic dosc nietypowo.
przyboczne z 1 KDW Wagantki, 33 KDW Skaly, 15 PgDW Przedswit wymysily abysmy po mszy wyruszyly na gre rowerowa, zakonczona wspolna majowka.

Rowery zostawilybysmy w jednym wyznaczonym punkcie, blisko kosciola. Z mundurow przebierzemy sie po mszy.

W celu jak najlepszego zorganizwania uroczystosci orgnizatorki prosza o:
podanie ilosci uczestniczek obchodow 3 maja z kazdej druzyny do 25 kwietnia. (nawet jesli zdarzy sie taka niemila sytuacja, ze 0 osob)
Informacje prosze wyslijcie na mojego maila.

Jesli ktos nie ma roweru, moge pozyczyc.

Kolejne informacje zostana podane po wyslaniu informacji o ilosci osob.

z pozdrowieniami
kasia rydel
----------------------------------------------------------------------

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jak dla mnie interesujące:D ale czy z naszej druzyny ktos jeszcze by pojechał?:D A.K

Anonimowy pisze...

hmm... może ja :D
mary

Anonimowy pisze...

ja niestety odpadam...
mary

Anonimowy pisze...

ja wyjeżdżam na długi weekend ale jesli znajde transport (oby)to wróce na 3. maja. Jesli nie zdąże Mary was poprowadzi i ładnie zamleduje na apelu. Mundury galowe + polarki (ale chyba będzie upał)

daga

Anonimowy pisze...

aha i Hanka pyta czy ktos nie pomoze w obstawienu jej gry w centrum miasta od 10.00-12.30 -postarajcie się... kontakt gg:3551148, hanna.tucznio#@#gmail.com


daga

Anonimowy pisze...

Nie będzie mnie ani Mary. Mam nadzieję, że dacie sobie radę ;)Ustalcie, kto chce zameldowac drużynę.

pozdrawiam z Gorlic
Daga

Anonimowy pisze...

Ja nie moge być jutro przepraszam..:) AK

Anonimowy pisze...

wynika że nikogo nie będzie więc osoby do meldowania chyba nie potzreba - kmm