sobota, 11 kwietnia 2009

mail od naszego ulubionego druha ;)
daga

Witajcie!
Przepraszam za zwłokę. Pragnę was serdecznie zaprosić na I Międzychorągwianą Wyprawę Harcerską. Wyjazd ten wbrew nazwy nie będzie tylko bezmyślnym biegiem byle naprzód przez dwa dni. Posłuchajcie:Dane I MWHKomendant: ćw. Jan Onderka, drużynowy 8 KDHKontakt do mnie: tel: 506743784GG: 6409512Czas trwania: 1-3 V (Od wczesnego rana 1 do wczesnego przedpołudnia 3. Na wniosek można skrócić jeszcze)Miejsce: Beskid SądeckiKoszt: 100 złUczestnicy (jak zakładam): 1 SsDH, 3 KDH, 6 KDH-y, 7 KDW-ek, 8 KDH, 11 PgDH-ek, 15 PgDW-ek, 19 KLDH, 68 KDW-ek, 31 DSH (ZHP Tarnów) + goście.Wiek uczestników: 16 - 23Charakter: Hasłem Wyprawy jest Braterstwo. Wyjeżdżające środowiska prosimy o zastanowienie się nad tym hasłem, wymyślenie harców i wysłanie ich na adres komendanta do 20 IV. Zamierzamy wspólnie przeżyć w dobrej atmosferze parę dni, współpracując i poznając inne środowiska harcerskie, rozwijając swoje pomysły na kształtowanie patroli, drużyn, może nawet całego ZHR. Bardzo ważna też będzie wspólna zabawa.Uwaga! Wpłaty miło byłoby ujrzeć również do 20 IV.

Pozdrawiam, ćw. Jan Onderka

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To co jedziemy?? :P My z Anią jesteśmy chętne (wstępnie)bo dawno nie było wyjazdu drużyny a trzeba się gdzieś wybrać na ploty :P aczkolwiek domyślam się że maturzystyki nie wezmą udzaiłu, a może szybki wyjazd na odstresowanie przed maturą ?? :D
pozdro mary i anka

Anonimowy pisze...

tyle tylko ze mogą jechać 3 osoby z drużyny...

daga

Anonimowy pisze...

Mary, ty i plotki:o! w końcu pokazujesz prawdziwą twarz:) Ja oczywiście odpadam z wiadomych względów - kmm

Anonimowy pisze...

Nie wierz plotką, bo nigdy się na tym dobrze nie wychodzi:P:P
No jak dobrze pójdzie to może pojechać 5... bo Michalina bardzo chciała jechać gdzieś w kwietniu/maju, może Ola my i nie wiem ja Ty, Daga??
mary

Oluś pisze...

ja tak tak, bardzo tak =)