czwartek, 9 kwietnia 2009

Jajko

Ze strony naszego Szczepu:

"Z radością zapraszam, w imieniu swoim i 7 KDW im. Reytana, WSZYSTKICH jakkolwiek związanych z naszym szczepem, pośrednio lub bezpośrednio, na 7mkarskie jajko. Odbędzie się ono w tym roku wyjątkowo ... w Wielką Sobotę ... uwaga, uwaga ... o godzinie 09:07 w krypcie u oo. Dominikanów. Wszelkie jajka i własne wyroby kulinarne bardzo mile widziane. Wojtek S."

Ja natomiast mam pytanie, gdyż skleoza mnie zżera - czy na takie uroczystości wdziewamy mundury (i jakie) ?
KJTR

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Proponuję, żebyśmy przyszły w koszulkach drużyny, a nie w pełnych mundurach - w końcu to tylko kameralne jajko (i ta propozycja nie ma nic wspólnego z tym, że zgubiłam chustę^^)
KJTR

Anonimowy pisze...

ok to wsyzstkie chodźmy w koszulkach! tylko...moja zniknęła po zimowisku... :p

daga

Oluś pisze...

Daga nie przejmuj się, ja mam dwie ;D
wezmę Tobie też

Anonimowy pisze...

No to super! Weźmie któraś aparat (mój się zepsuł), żebyśmy miały dokumentację? Ja przyniosę trochę drożdżowego i jajka w lilijki;)
KJTR

Anonimowy pisze...

to my z Anią też przyjdziemy w koszulkach :)
mary