środa, 15 kwietnia 2009

PIKNIK SZCZEPU

Piknik szczepu, podobny do tego z poprzedniego roku, odbędzie się 16 maja. Do naszych skromnych obowiązków nalezy:
  • wysłać Majorowi i równoczesnie do Wawrzka Stefanskiego dobrej jakości foty do kalendarza. Dokładnie 5. Mysłałam koniecznie o tym jak leżymy w kształcie słońca:p, taki jak stomi przed łódką, z zimowiska jak jesteśmy razem no i nie wiem jakie jeszce chcecie. Może zwyjazdu w Gorce? Zastanówcie się, ale mamy czas DO KONCA TYGODNIA! Kasiu M. mogłabyś się tym zająć?
  • wysłac dobre 7 piosenek do śpiewnika, ze sprawdzonym orginalnym tekstem i chwytami. Mary, mozna na Ciebie liczyć w tej kwesti? Myslalam o takich bardziej naszych, wędrowniczych, których brakuje nam w śpiewniku starym... Piszcie propozycje!

Narazie to tyle,

pozdrawiam

Daga

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja mam to zdjęcie jak stoimy przed łódką, nasze wpólne z zimowiska i to w kształcie słońca, więc jak trzeba wysłać to mogę to zrobić
mary

Anonimowy pisze...

a i zapomniałam dopisać, piosenek poszukam i postaram się sprawdzić chwyty, oczywiście leśni:D nie Daga??
a więcej zdjęć nie wiem, może rzeczywiście coś z wyjazdu grudniowego?? I jeszcze może jakieś z zimowiska jak Kasia robiła zdjęcia samowyzwlaczem przed kościołem albo na tym stosie drewien?? :)
a to zdjęcie z łódek to w mundurach czy kamizelkach?? :P
m

Anonimowy pisze...

wyślę Ci zdjęcia z Gorców, jeśli znajdę jakieś nadające się:) jak dobrze zrozumiałam resztę ma mary, więc nie będę dublować - kmm

Karolinajtr pisze...

Może jeszcze to śmieszne pod kościołem Wszystkich Świętych z 90ciolecia? KJTR

Anonimowy pisze...

albo z apleu na 90lecie... tam jest nas duuuuuuuużo ;)

Anonimowy pisze...

ja protestuję:), zawsze dajemy to zdjęcie z apelu, a ono jest okropne! a przynajmniej ja na nim wyszłam super kretyńsko;p czy wy je chcecie jeszcze dodatkowo oglądać w kalendarzu?:)

Anonimowy pisze...

Ja uważam że też nie ma co wracać do starych zdjęc, a szczególnie do tego jednego które jest wszędzie :P

Oluś pisze...

Super, ja bardzo chętnie pomogę w sprawdzaniu chwytów

Anonimowy pisze...

Czy zdjęcia zostały wysłane (bo do dziś mają być)?

daga

Anonimowy pisze...

3 zostały wysłane, na jedno czekam od Kasi G i jedno jeszcze z Raczy wyślę
m